2011. január 25., kedd

Mortal Kombat, Killer Instinct felújítás VI - Alkatrészek tisztítása

Alkatrészek tisztítása

Na ehhez végképp semmi ész nem kell (valószínűleg ezért nyertem meg magamnak a feladatot). Mindenféle szert kipróbáltam, túl nagy különbséget nem találtam. Körömkefe, sok szivacs, meleg víz, mosogatószer. És kitartás. Természetesen van pár alkatrész, amit értelemszerűen nem áztatunk be. 

Viszont én a kábelkorbácsot az áporodott kocsma bűz miatt mindig elmostam. A súrolóport sem célszerű túlzásba vinni, dupla munka.

Az alkatrészeket érdemes radiátoron kiszárítani, és mindent szépen tisztességesen eldobozolni.  Én a csavarokat nem voltam hajlandó polírozni, színterezni stb. Ahol lehetett  ott metrikus szabványúra cseréltük őket.  Igen, vállalom, néha a fekete színű helyett sima rozsdamentes került a régi helyére. 












...a folytatásban pár szó a kerekekről.

Nincsenek megjegyzések: